Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dianne Blom - WaarBenJij.nu Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dianne Blom - WaarBenJij.nu

Vliegticket geboekt!

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

21 April 2010 | Nederland, Veenendaal

Na lang zoeken op internet naar een zo goedkoop mogelijk vliegticket, hebben we er uiteindelijk toch maar één geboekt:

EEN RETOURTJE BANGKOK:D

Over 82 dagen, maandag 12 juli, is het dan eindelijk zover. Dan vertrekken we halverwege de middag vanaf het vliegveld in Düsseldorf om de volgende avond, na een tussenstop in Dubai, aan te komen in Bangkok.

Daar begint ons backpack avontuur van ruim 6 weken, door Cambodja - Vietnam - Laos, om daarna op 27 augustus helaas alweer terug te komen..

Hier kunnen jullie iig meegenieten met al onze belevenissen (en we zullen aan jullie denken als we met een cocktail in ons hand op een bounty eiland aan een hagelwit strand in een hangmat liggen, kijkend naar een prachtige zonsondergang ;))

We hebben er zin in:D

Xxx Kim & Dianne

• 18 Juni 2010 - 09:40

Kim:

Hey Dian :D

hahaha, ik verveel me dood op school, dus ik had ineens een ingeving om te kijken of jij al een waarbenjij.nu had :P
    maarrrr, je bent GESLAAAGD :D dus we kunnen met een gerust hart vertrekken!
    Heb er echt suuuuuperveel zin in!
    Ik ga mn oude weblog ook gewoon weer bijhouden op kimthailand.waarbenjij.nu ! Moet binnenkort maar eens een berichtje plaatsen, wordt wel eens tijd :D
    Nog maar bijna 3 weken! Zo snelllll.