Nog maar 3 weken!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dianne Blom - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dianne Blom - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!!

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

21 Juni 2010 | Nederland, Veenendaal

Over drie weken is het dan eindelijk zo ver!!

Dan reizen Kim en ik af naar het verre oosten
De spanning begint nu toch wel een beetje te komen, want voor mn gevoel moeten er nog zoveel dingen gedaan voor ik weg ga. Ik moet alles op orde hebben voor school, zodat iemand mijn inschrijving kan regelen na de loting en dan moeten er nog veel dingen gekocht worden voor onderweg, als shampoo/zonnebrand enz... En dan natuurlijk de belangrijkste vraag waar ik al weken mee rondloop: "wat neem ik mee en past het allemaal in mn grote backpack die nog steeds veel te klein lijkt?".

één ding weet ik in ieder geval zeker, we gaan het echt onwijs naar ons zin hebben!

Xx

  • 02 Juli 2010 - 11:07

    Kim Hartman:

    1,5 week!!!!

  • 02 Juli 2010 - 13:12

    Amber:

    Dianne! Ik wist niet dat jij ook al een waarbenjij.nu blog had;) Maar dan ga ik deze ook zeker volgen:D!

    xxxxxxxxxxxxx

  • 11 Juli 2010 - 12:10

    Jacqueline:

    jullie maken me toch weer zo in de war, welke waarbenjij moet ik nu als homepage doen joh, haha :-D

    oeeh ik ga jullie goed volgen hoor :-D
    ik ga je misseeeeeeen!
    xxxxxx

  • 11 Juli 2010 - 13:42

    Wilma Pols:

    Ha meis,

    Ik ga je zeker volgen.
    Schrijf maar flinke verhalen en uploud je ook nog de foto`s????
    Heel veel plezier meis en kijk uit he.
    Liefs Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 14026

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 27 December 2014

3 maanden Zuid-Amerika

12 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Backpacken in Azië

Landen bezocht: