Storm, Businessclass en eindelijk 't verre oosten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dianne Blom - WaarBenJij.nu Storm, Businessclass en eindelijk 't verre oosten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dianne Blom - WaarBenJij.nu

Storm, Businessclass en eindelijk 't verre oosten!

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

14 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

eej!

Na een reis van 24 uur zijn we eindelijk aangekomen. Het leek er heel even op dat we het vliegtuig zouden gaan missen, aangezien het net over de grens bij Duitsland onwijs begon te stormen. We zelfs de auto even op een parkeerplaats zetten en hebben 10 minuten hobbelend in de auto zitten wachten tot het noodweer over was. Daarna nog een paar keer stapvoets moeten rijden door omgevallen bomen op de weg, maar gelukkig kwamen we op tijd bij de luchthaven aan en waren we voor een keer blij dat ons vliegtuig wat vertraging had;)

Daar moesten kim en ik dan toch echt afscheid nemen van onze ouders (lees: ramp voor hen, feestje voor ons:P) en toen kon het avontuur ECHT beginnen. In Dubai hadden we een overstap van 9 uur, dus hebben we ons bij de MacDonalds vermaakt met heel wat potjes patience en een beetje rondgelopen. Verder heb ik me al over een paar dingen kunnen verbazen, zo hebben ze hier in de wc's van die sproeiers waarna vervolgens warme lucht uit de wc komt om je billen droog te blazen:P verder liepen er natuurlijk heel veel mensen met van die burka's en staat de hele luchthaven vol met palmbomen, echte!

gelukkig ging de tijd snel en konden we inchecken voor ons volgende vliegtuig. Daar vond dat mannetje achter de balie waarschijnlijk dat wij er heel schattig uitzagen en mochten we in de businessclass zitten:D:D wij waren natuurlijk helemaal in de wolken, want dat betekende de volgende 6.5 uur heel veel beenruimte, een grote stoel die je in de ligstand kon zetten, een mega tv, nog meer films, lekker eten en last but not least; champagne toen we aan boord kwamen. We voelden ons net de koningin:D uitgerust zijn we dan ook een paar uur geleden in Bangkok aangekomen.

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik droom, want het is zo apart om na maanden van voorpret hier dan eindelijk te zijn. De mensen hier zijn allemaal super vriendelijk en beleefd. We hebben in de backpackers straat een hostel gevonden (erg in trek bij Nederlanders), dus we hoeven vannacht in ieder geval niet op straat te slapen;) Echt heerlijk dat alles hier zo goedkoop is, want niet alleen het eten kost bijna niets, maar ook hangen de straten helemaal vol met goedkope kleding. Ik heb zo het idee dat ik met heel veel meer kilo terug ga komen dan de 10 kg die nu in mn backpack zit.

we gaan of morgen, of overmorgen met de bus door naar Cambodja, maar dat moeten we nog even uitzoeken.

Ik ga er weer vandoor!

Groetjes uit het warme en mooie Azie!

Dianne

P.S. foto's komen later;)

• 13 Juli 2010 - 18:16

Karin En Niels:

Hei Dianne.
    Blijf je volgen gedurende de weken!
    Heel veel plezier.
    Kus

• 13 Juli 2010 - 20:27

Peter:

Klinkt superleuk! Heel veel plezier daar ;)

• 14 Juli 2010 - 05:25

André Blom:

Hoi dames,

Een goed begin is het halve werk ! Mooi mazzel met van die luxe stoelen in het vliegtuig. Geniet er van en we volgen jullie reis op de voet.

• 14 Juli 2010 - 06:10

Moeder Van Kim:

Hi,
    Wat kun jij leuk schrijven!Was al trots,dacht dat alleen Kim dat kon, maar ga vooral ook zo door. Zitten natuurlijk elke dag op te letten of er weer wat geschreven is. Zorg goed voor elkaar(en andere) en heel veel plezier!

• 14 Juli 2010 - 07:15

Mams:

Hoi,Hier erg warm. Hoe is de temperatuur daar? Ben nu op mijn werk maar ik hou jullie in de gaten!! ha ha
    Geniet ervan, maak veel foto's zodat we kunnen meegenieten

• 14 Juli 2010 - 09:07

Maike:

Heej dian :)

Zit eruit alsof jullie een stel leuke weken te gemoed gaan! Veeel plezier enne, keep us posted!

• 14 Juli 2010 - 20:05

Hayat:

Hoi Dianne,
    superleuk om je blog te lezen. Ik kijk er elke dag op. Geniet er lekker van!!!!

xxxxx

Hayat